BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 26, 2008

me again..

haha..

CuTI..

iya.. skunk ni cuti.. mmg besla cuti... ble tdr.. ble blur tgk siling tp..

EXam sda dekat..

iya... exam sda dekat.. dalam masa 2 minggu lagi.. haha.. matila.. im death.. huhu..
bukan pa.. onestly, aku ni cam teda study ja dalam sem 3.. terus terangla otak aku kosong skunk ni.. kosong bak semangkuk magi yang sudah abis dimakan.. tanpa da sisa.. huhu..

aku lapar..

iya... aku lapar... sangat2 lapar.. 2 la aku tba2 ckp psal maggi ni... emm.. skunk line internet sangat laju... aku mls mo isi air dlm heater n masak air e2.. huhu..

aku mls...

iya... aku mls.. sbb aku mcm down+takut ni ngan exam akhir kursus tu ppismp.. adui.... manataw aku gagal n x dpt p sambung program ijazah... huhu.. sangat blur skunk ni.. Sambutan malam 1001 kenangan dalm ari jumaat ni.. aku terlibat lagi sebagai ajk.. adui.. bhagian penerbitan ga.. tp kali ni.. sebagai salah satu tukang burn cd.. dengar2

600 keping cd yg mo d burn...

adui.. sabar ja la.. huhu..


quiz aku ancur..

iya.. quiz aku ancur.. pa ble watla.. aku teda study kn.. huhu... sabar ja la..
ni aku mo kongsi ni.. tyme aku outing kemarin..

aku dengan slambernya belenggang2 d pasaraya A.. hahha.. kununnya mo release tension la 2... tp tiba2 terserempak dengan lecturer B.

aku : mownink madam..(dengan muka senyum)..

Lec B : mownink 2 Bexter.. (seym ga..)

aku : bha.. saya(skema!) lalu dlu madam... (n cuba tuk berlalu pergi..)

tiba2 lec b berpaling dan memanggil nama ku.. aku pun terusla p pat dia balik..

Lec b : bexter, kmu faham ka pa yg sa ajarkan d kelas?

aku : yes madam.. (dengan muka yg yakin..)

Lec B : but... kamu x score dengan baik quiz kmu..

aku : ow.. ok.. score saya paling rendah? (dengan muka yg paling cool.)

Lec B : em... yes.. kalu da pa2 masalah dgan subjek sa nnti jumpa saya k..

aku : ya madam.. (muka cool ga..) kalu da pa2 sa jumpa madam..

n dia pun berlalu pergi.. huhu... na... ancur la ni... aku bermonolog dalam diri...

Saba ja la.. arap2 incident ni ble sedarkn aku... huhu..

kla.. stop dlu.. mkn dlu ni..

Cuti..

iya... skunk msi cuti n bsuk stil cuti... n after that.. suffer to death...

huhu..........

0 comments: