BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 8, 2008

aSaimen..........

adui...

asimen..

asaimen..

asaimen..

em.. tyme aku post ni tyme semua org tdr la pula.. haha.. ntah napa aku nda ble tdr awal lgi... even tyme d cuti dlu pun aku tdr dalam lingkungan jam 12 to 2 am.. biarla... aku teruskan saja keadaan ini.

em...

minggu depan.. kami d asrama alamnda ni mo berpindah ke asrama akasia.. em.. ntahala napa kami pindah.. en. Ismail selaku co- warden ckp asrama kmi skunk ni mo d renovate konon.. mo pasanf tiles beliau cakap..

hu...

pa lagi pindah ja la.. n yg x bes ja 2... asrama akasia 2 lma sda x penghuni... durank bilang da "penghuni" yang len yg da d sna... ciap dgr urg teriak lagi wlpun sememangnya x urg d c 2.. redha sajala.. em... rumet pula pindah p dahlia.. iyala.. dia akn kpli mesti rumet ga ngan kpli.. tp dia antara kpli yg sememangnya sportingla.. byk makanan dia bagi...

hahahha..

em..


skunk ni tengah pikir camna mo mula wat asaimen tuk kkbi science 2 ni.. huhu... malasla pula mo wat... kls len skunk ni tengah relak2 sda... sabar ja la.. em... kla... aku cam mengantuk sda ni...

tgkla kalu tbuat taw x asaimen aku ni...

nite...

zZZZ.....

0 comments: