BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 2, 2008

JawaTankuasa Perwakilan Pelajar


Habis sudah satu penggal untuk Jawatankuasa Perwakilan Pelajar bagi sesi 07/08.. Saat ini sememangnya dinanti-nantikan kerana lepa sda beban yg ditanggung atas dasar sukarela sahaja.. hoho.. Rasa berat hati itu memang ada kerana masa untuk memberi peluang lagi orang lain untuk merasa dan menghayati kedudukan sebagai salah seorang dari JPP ini... huhu.. Tidak dinafikan melalui JPP inilah yang membuat seseorang belajar untuk mengurus dan membuat kerja dalam pengendalian program-program yang memang pada mulanya agak sukar untuk dilaksanakan.. Aku teringat lagi sewaktu pertama kali menyandang jawatan itu.. hahhaha. memang bingung abis... kosong... kosong dalam diri ini waktu itu... berkat bantuam senior, aku belajar untuk melakukan pelbagai macam keadaan tugas.. adui... at least aku ada belajar sket dari semua ini... Terima kasih kepada semua yang memberi kepercayaan untuk menyandang jawatan.. Walaupun aku ini tidak tahu apa-apa..

So.. to all new leader nanti berusahala menaikkan nama institut kita ni.. haha.. skema la pula.. tapa pape pun... enjoy dan terimala dengan apa saja keadaan nanti... penat- 2 memang penat, tapi rasa berbaloi dengan apa yang kita sumbangkan walaupun hanya sedkit.. Pilihan raya dalam ari sabtu ni.. pandai-pandaila kta pilih pemimpin kta ni... Jangan kta buta dengan pemimpin yang gila kuasa saja.. cakap nda serupa bikin.. hahaha.. nanti kta yg komplen sna.. komplen cni..

kla..
blog ni pun da lama aku tak update.... hihi. besalah.. byk keja bha.. em.. kla..

Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 07/08

0 comments: