BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 2, 2008

GaDget uLtimate




em.. mesti semua orang taw pa benda di atas ni.... hahah.. PLAYSTATION PORTABLE TM atau urg sebut psp...
Gadget ni idaman aku ni.. haha tp xpa..
Mungkin dalm tahun depan.. Benda alah ni akan jd miik mutlak aku...
hahaha..

Kenapa harus aku miliki benda ini :

  • Gamerz.. = haha penting ni..
  • Ble tgk mubi
  • Da mP3/mP4/mP5.... (tipu)
  • yang paling penting, benda ni da wifi.. so aku ble surf internet guna wayerles ja



As a conclusion, ak mesti dapatkan benda ni hahah..
(walaupun tahan ja dari nda x makan... huhu..)

kla..
pa la aku ni.. hal gini pun mo heboh... tgkla nnti..

skunk ni tengah bingung ngan tugasan yang belambak2 + betimbun2 + berkati2

for this week... we have 2 submit basic math kkp..

aRGGGGGG!!!!! tEnsennya!!!!

plus ngan keja len lagI....

huhuhuhuh...

kla.. cukupla ni... klo tlawat blog aku ni... thanx la sbb dgr aku mbebel ni.. So.. gud nite..
mo Tdr sda ni..

zzzzzzzzzzzz

0 comments: